Wednesday 30 March 2011

Tips untuk Penyiap Esaimen Last Minit Tegar!

Coretan Gediks cikNinie pada Wednesday, March 30, 2011
Assalamualaikum..
.
.
.
Hari ni aku nak berkongsi tips menyiapkan esaimen last minit..
hah!
ni tips sesuai untuk penyiap esaimen last minit yg tegar!
*contohnye aku..kui3~
.
.
tapi aku tahu..ramai lagi yang sebijik mcm aku kan?? 
tak payah la nak senyum-senyum..
aku nampak dari senyuman korang tu..huhuhu..
.
.
okla~

1st sekali,kalau korang dah tau yang korang ni sememangnya penyiap esaimen last minit yg tegar,ala2 kipas susah-mati jugak la kan,korang janganlah terlalu buat bodoh a.k.a derk sangat..
sekurang-kurangnya,korang cariklah bahan sikit..
dah ade bahan sikit,barulah korang enjoy life! huhuhu..

ok! korang dah enjoy sampai muntah hijau kan??
2 hari lagi nak kene submit esaimen??
pagi pulak tu???
Demm!! 
time tu la korang baru nak menyesal kan??
"adess..kenapelah aku berpesbuk aje kan?? kalau lah aku buat esaimen..."
"vodoh ar! kenape aku lupe pasal esaimen ni!"
"Demm! pensarah ni bagi keje banyak betul ar!"
.
.
alamak aiii~ korang ni..
takpayah la beralasan macam tu..
silap korang gak enjoy life sgt!
hahh!
ok!
.
.
dah-dah..
rileksss~
tarek nafas...
ok...

korang...

1) check jadual kelas esok!
-esok tak ade kelas pagi..so,korang boleh dan terpakselah bercengkang mate malam ni! buat pulun habess weyhh! teguk la air panas,kunyah roti ke hape..yang penting,tak payah tidur!! ini demi kebaikan mase hadapan korang gakkk!!

2) ajak membe yang senaseb dengan korang,stay bilik korang..
-ini supaya korang boleh pulun same-same..korang ngantuk,member korang boleh tampo,member korang ngantuk,korang terajang! hah~ tak kesahlah..janji korang same-same menyokong sesame sendiri..
*jangan same-same pakat tido sudahla yeee.. =_="

3) keluarkan segala bahan esaimen yang korang ade..
-hah! ini sebab aku suruh korang carik bahan sebelum enjoy! sekurang-kurangnye adelah jugak bahan..
so,takdelah susah sangat korang nak mengarang ayat..jangan korang mengarut sangat sudahlaa..

4) pakcik Google
-korang tanye je pakcik Google..manelah tau ade esaimen tajuk korang tapi uni laen ke..copy & teh ar..mcm tak biase pulakk..wakakakakaak! *gelak setan
(jgn tiru kalau korang seorang yg jujur & amanah!)
Aku tak galakkan..aku cadangkan je..hauhuahuahaua!!

Yang paling pentingg!!

Sile OFF kan Pesbuk koranggg!!!
Mengikut kajian yang dilakukan oleh Prof.cikNinie dari Unibersiti Londong,Pesbuk adalah penyebab utama pelajar masa kini lalai dalam melakukan tugas mereka..
Oleh itu,sila berjaga-jaga dengan virus ini!
Boleh membawe Padahhh!!
.
.
GudLuck Kengkawan ku!! ^__^
.
.
.
Ok!

Sekian!


p/s:: adesss~ aku kene siapkan esaimen ni..jumaat ni nak anto! mati aku..doakan aku sempat anto ye..huhuhuhu..ok! gudluck kpd aku jugak!! huhu~

1 org shomel komen post cikNinie:

dilla gengky umar said...

sempat lg berposting2 kat cni..dah tao nk kne anto asimen...haisyyy...

Post a Comment

 

Pondok cikNinie Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review