Thursday, 24 March 2011

Aku suke Gentel-gentel..(under 18sg)

Coretan Gediks cikNinie pada Thursday, March 24, 2011
Ape kate korang : 
AuCakK!

Assalamualaikummm semua!!
.
.
.
Macam dah lame je tak mengUpdate belog terchenta ni~
*walaupun takde yang bace,takpela..
biar aku bebel sorang-sorang..
.
.
Tabiat buruk..
Masing-masing ade tabiat buruk..
hurmm..konon-kononnye tabiat yang sinonim dengan diri kite laa..huhu..
Aku..??
Aku suke menggentel..
awww!!
.
.
.
Lucasss nokkk!!
.
.
hei3~!! belog aku no lucas-lucas laa..
.
.
Aku suka gentel sesuatu yang sejuk..
Contohnya seperti cuping telinge..
awww~ sedapnye kalau cuping telinge itu sejukkk...
*cuping teling kau sejuk?? bak bagi aku gentel!!! (muke rakus!)
.
.
.
actually pape yang sejuk aku suke gentel!
antaranyaaa..
.
.
#dinding batu..
#kulit tangan..
#lantai yg sejuk..
#dan benda2 lain yang sejuk..
.
.
aku rase feel gile bile menggentel tu...
lidah aku rase terbelit..
dan aku akan rase mengantuk..
.
.
.
aku gentel cuping telinge orang..
TAPI!
Aku Tak ssuke orang gentel telinge aku..
huhuhuhu..
Hanya Abah Kacak yang boleh..
Sebab..
Tabiat aku ini diwarisi terus menerus daripada Abah Kacak aku..
Abah Kacak suke gentel telinge aku sejak kecik..
sO,aku terikut tabiat ini..
dan,semestinye cuping Abah Kacak menjadi mangse!
HuaHuaHuaHua!! *gelak setan..
.
.
.
akhir kata,
SUKE TELINGE SEJUK!!!..
.
.
Korang?? Ade tabiat bughok jugak kan??
.
.
Cecite! cecite! cecite! *pengaruh Hantu Kak limah! :p

Ok!

Sekian!

p/s:: aku jugak suke korek hidung sambil gosok gigi..
ok! aku tipu..cam geli je.. =_="

cam best telinge mamat ni..ade lep-lep..ekekeke

6 org shomel komen post cikNinie:

Anonymous said...

huhuhu..sy suke gentel bantal bucukk
huhu..sme la lidah jd berbelit2..mata kuyu jekk..hahah

cikNinie said...

Hahaha! nikmat kan lidah belit2?? ekekekeke.. bantal tu mesti dah bertambah busyuk kan?? ekekeke..

Anonymous said...

hhahaha..mmg tangkap cinta la ngan bntal nie..mst nk ltk kat muke je..biar dpt ase dye pnye lmbut..hahahah..malu woo law ade org taw dh pghjg remaja pom ade bntal bucuk lg

cikNinie said...

wahh~ bantal itu mesti bahagia?? *erkss! bahagia ke tersekse jiwa?? hahaha.. bantal tu mesti dah xde rupe bantal kan?? plg tidak pun,dah tinggal kulit luar je..ekekeke

Anonymous said...

hahahah..ntah la..nme lg bntal bucuk kn..mmg lmbt giler la..ske taw bnd2 lmbut2 nie..anyways,krm slm kat daa yg cumil tu..hahaha

dilla gengky umar said...

ak plak ske menggesek2 kn kaki ku smpai bnde2 itu mnjadi panas atao suam2 kuku...contoh...gesek kaki kat selimut/tilam smpi penat lalu tido tewos.....jgn pk kuning ye...

Post a Comment

 

Pondok cikNinie Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review