Monday, 14 March 2011

Ketinggalan Zaman

Coretan Gediks cikNinie pada Monday, March 14, 2011
Ape kate korang : 
AuCakK! 
Perghh! aku baru terkedek-kedek membuat blog..orang lain dah tahap professor,aku baru nak merangkak..haisyhh~ lembap jugak ghopenye aku..*bunyik macam sadis
Hurmm..aku buat blog sebab aku suke baca blog orang lain..so,terdetik di hatiku untuk membuat blog.. Iyelah,boleh la aku pollo bloggers lain..
aku tak ada niat lain pon buat blog ni..
okeh! aku tipu!
Sebenarnya,aku suka membebel tapi Status kat pesbuk hanya dibenarkan sehingga 400huruf je..
*ceh! bapak kedek~
Okeh..perjumpaan pertama ni aku hanya nak tulis pasal ni saje..
nanti aku nak bebel banyak lagi..
Takpela walaupun xde polowes pon..
aku bebel sorang-sorang pon ok.. ^_^

Sebelum tu..
Aku nak bagi sesuatu!

aku?? 

1 org shomel komen post cikNinie:

Post a Comment

 

Pondok cikNinie Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review