Saturday, 26 March 2011

Bosan menjadi Gile

Coretan Gediks cikNinie pada Saturday, March 26, 2011
Ape kate korang : 
Assalamualaikumm..
.
.
AuCakK!
.
.
Annoying tak?? hehehe..
okeh laa..
Korang..Kalau korang bosan korang buat ape?
..
..
Lebih-lebih lagi kalau kat pesbuk pun korang bosan jugak...
.
.
Kalau aku dgn kawan-kawan aku,kitorang korek hidung beramai-ramai..
Huahuahua!
Ok!
jejek kot..
ekekekeke..
Takdelah..
Aku dan kawan-kawan aku berwebcam!!
*alaa..amek gambow sendiri kat webcam tu laa..hehe
iye la dokk..tunggu kelas,bosan kan..
So..Kite enjoyy!!!
hehehehe..
.
.
dan Hasilnyaaaa...
.
.
Jeng! Jeng! Jeng!!
.
.






ok!
Anyoh berubah menjadi Monster!!
Hahahaha!




dan disebabkan terlalu dirasuk setan,tirai belakang aku tu patah dan kitorang pun berambus cepat-cepat..
ekekekekek...
*sekarang dah ade tirai baru..okeh la tu..aku membantu tirai itu ditukar ganti..huhu
.
.
.
di waktu yang lain,
kami masih melakukan habit keji ini..
.
.










walau dimana kami berada,kami yakin habit ini tidak akan terhapus..
ekekeke..
best ape wat keje bengong macam ni..
hilang tensen..
tak caye??
try la weyhh~
Bosan kot jadik skemati ni..hahahahaha!
*tettttt~
.
.
ok!

Sekian!

p/s:: majulah sukan utk negara.. *macam xde kaitan je..ade aku kesah???

1 org shomel komen post cikNinie:

dilla gengky umar said...

hahahahha,,,mengong!!!!

Post a Comment

 

Pondok cikNinie Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review