Tuesday, 15 March 2011

Murid ku,Mahligai namanya..

Coretan Gediks cikNinie pada Tuesday, March 15, 2011
Ape kate korang : 
HAHA!
Aku tak boleh nak bersabar untuk berstory mory tentang cerita lanjut!
Hihihihi..*rakus kan aku?
Aku nak cerita pada hari isnin pulak..
.
.
Isnin,7 Mac 2011

Aku dan Ding sampai ke sekolah pada jam 8.30 pagi..
Arghh! kitorang terlambat! macam mane nak jadi cikgu yg berkaliber ni??
Haisyhhh~ bughOk perangai!
.
.
Fuhhh!!~ *tarek nafas lega
Perhimpunan baru selesai,lupe pulak hari tu hari Isnin..huhu
Okeh..kitorang pun segera la ke pejabat untuk berjumpa dengan guru besOw~
Potpet! potpet! potpet!
(10 minit kemudian,selesai urusan)
.
.
.
Oyeh-oyeh! dah boleh masuk kelas untuk berjumpa pelajar~
Ok!
Cikgu kelas tu hemsem!
*erkss! ninie..sila kawal nafsu..pastikan niat kau tak terpesong!
ok~
Perasaan kembali pulih..
Aku dan Ding terus melaksanakan kerja kitorang..
Kitorang telah melihat proses P&P yang dilakukan didalam kelas pemulihan itu..
Aku solute dengan Cikgu Emcem itu sebab beliau sangat teliti dan tidak kedekut dalam memberi ilmu kepada kitorang yang masih setahun jagung dalam bidang ini.
Aku telah memilih seorang pelajar bagi kerja kursus aku ni..
Muhd Mahligai bin Mustapha.
Seorang murid yang comel,hormat guru dan rajin..
Tapi,Allah sering menduga kita dengan pelbagai dugaan.
Rupa paras yang elok,fizikal yang sempurna,namun mempunyai masalah pembelajaran yang dimiliki seisi keluarga.

Muhd Mahligai-murid aku

Mak Mahligai bersama Mahligai
.
.
.
apekah???
ok! tu aku laaa!!! ketika sesi pembelajaran untuk mengenali tahap kemampuan Mahligai..

ok! cikgu tu xla emcem sangat..tapi manis kan?? kan? kan??
.
.
ouh! bergaya gile beliau mengajar..*angau sawan babun

sedang berbincang pasal hantaran
.
.
.
Mungkin tidak~
Berbincang pasal murid-murid kelas la pun..
Cikgu Razali,jangan takut ye..saya bergurau je.. *tp ikhlas ni..

 dan..

Ding dengan murid dia,Irwan name nye..
..
Khusyuk kau ye Ding..padehal penangkapan gambar ini adalah rancangan dan bukannye Candid!! 
hehehehe..

Serius tak puas!
Aku akan ke sekolah tu lagi bile cuti sem nanti..
InsyaAllah..

Sekian! 
^_^



4 org shomel komen post cikNinie:

viknesvaran said...

serious best...tgk ko kn wany mmg ade ciri2 cegu la...good luck...smoge jdk cegu yg bgos n dsukai student....:)

cikNinie said...

^_^ weee~ vik bace belog kite laa..
kui3~ ye ke?? malu laa..hihi..time kaseh vik.. insyaAllah..aku akan berusehe! chayOk2! Thanks again vik! hehe.. ^_^

fairuza said...

sangat comel...sweet sangat..ko mmg qualified utk ajar bdk2 tu ninie...

dilla gengky umar said...

betol2......x sabo nk tgok ko jd cegu betol2...sempat lg main mata ea..haha..nini sengal babun!!!

Post a Comment

 

Pondok cikNinie Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review