Tuesday 15 March 2011

Terime kaseh Polowes!

Coretan Gediks cikNinie pada Tuesday, March 15, 2011
AuCakK! 
wahhh!! dah ade 9 polowes.. *muke batak

mesti aku kene gelak..bapak huduh belog aku ni..ade aku kesah?? kui3~
Ingat senang ke nak buat belog ni???

Bagi orang berumur macam aku ni,agak perlahan dan lemah lembut sikit la..hihihi..
Gile kau! aku tengok belog orang lain cantek-cantek je..
aku punye belog??
.
.
.
T___T 
*menangis penuh ayu
jike ingin dibandingkan..
ahhh! takpe..Usaha Tangga a.k.a Lif Kejayaan..
Dimana ada Toilet,Di situ ada Jamban
*erks! macam jejek je..
adOii..apa-apa laa..
Yang penting,TERIME KASEH diucapkan kepada POLOWES yg terawal~!!!
hehehehehehe..
^__^

Sebelum itu!
.
.
.

aku kah???
.
.
.
.
.
.
.
cun
.
.
okeh! aku tau..dah-dah,jangan ngumpat aku..
.
.
mmg bukan aku..
ini adalah gambar super impose muke aku dengan artis korean/jepun/china..
akau guna Application kat pesbuk..
da lupe la link ape..sori..
gambar yang aku gunekan ialah..
.
ni aku!!
.
.
ape?? macam KURUS??
..
bukan aku??
.
.
uwaaaa!! ni aku laaaaa!! T__T
okeh! aku akui kurus sikit time ni..
skrg da...errr~ oke!
sekian!


0 org shomel komen post cikNinie:

Post a Comment

 

Pondok cikNinie Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review