Wednesday, 16 March 2011

Pengakuan Berani MATI~!!

Coretan Gediks cikNinie pada Wednesday, March 16, 2011
Ape kate korang : 
Apekah??
Tajuk macam poyo kan..
Well..memang aku poyo pon..takpelaa..
*mengikut kamus dewan skola rendah nenek aku,'Poyo' bermaksud 'Cantik'..
Ok! aku chenta dewan skola rendah nenek aku & aku terima maksud itu dengan rela hati..
Huahuahuahua!
.
.
.
Ok..Aku Gemuk!
Berani tak pengakuan aku??
*Ape ke Baghal la aku ni,terang lagi bersuluh orang tau yang kau Gemuk..
eh! A'ah jugak kan..silap-silap..hehehehe..

Sebenarnyaaa...
.
.
.
Aku nak kawin hujung tahun!
.
.
.
Tahun bile tu aku tak pasti lagi..kuikuikui~

Oke..cukuplah aku bergurau-gurau ek..hihihi..
Sebenarnye..
.
.
.
Aku PERNAH kurus SIKIT..!!
cikNinie penah kurus???!!
KahKahKah!
*gelak cover malu..
.
.
.
Ceh! Jangan gelak-gelak..aku siyes ni..
Okla..aku pernah kurus sikit time Tingkatan 6..
Ramai org ingat aku kecik sikit sebab pulun blaja utk STPM..
Padehal..study pon last-last minit..
.
.
Adess..Korang susah nak percaye ek??
oklaa..aku bagi tengok gambar-gambar aku Gemuk,Kurus Sikit & Skrg*Gemuk lagi..
.
.
3
.
2
.
1
.
.
TINGKATAN 5

aku yg bertudung hitam..
.
.
ok.tipu!
.
.
Aku bertudung & berbaju Purple =_="

aku yang mane?? teka la sendiri..
.
.
.
TINGKATAN 6 ATAS
.
.
.
Jeng..Jeng..Jeng
.
.
.
Bertukar!!
poyo

putih sikit..cahaya kot!

aku & bibik aku..
.
.
.
ok,tipu lagi!
..
tu adek aku,Daya..

SEKARANG
..
.
.
uwaaaaaa!! Takmau tunjuk!! Aku SEMAKIN GEMOK balikk!!
sudah-sudah! Aku Kuciwa dengan diriku..
.
.
*errr~ xdela kuciwa sangat..cume tacing sikit la sebab xjadik Kurus!
huhuhuhu..

Ok!

Sekian!


p/s: sejak badan naek kembali,gambar-gambar kurus SIKIT telah diprivatekan di pesbuk..
motif:: Taknak org salah anggap aku MASIH kurus SIKIT..hahaha

5 org shomel komen post cikNinie:

NaoMi said...

thahhahhahahaha tegelak aku baca weys! mari kita diet sama² la weys.

cikNinie said...

hehehehe..adesS~ kau kan da kurus weyh.. kang tinggal tulang je kau..hahahaha..aku iye laa..kene diet..(ouh! diet?? errr~)
:p

Shukri Mohd Ali said...

dari hari tu kata nak diet :P

cikNinie said...

Shuk:: hehehehe..diet tu da try..sekejap bole sekejap xbole..maseh tidak tetap pendirian ni..hihihi :p

dilla gengky umar said...

dr rozmey la jln penyelesaiannyaa...hehehe

Post a Comment

 

Pondok cikNinie Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review