Friday 18 March 2011

Malam Mencantekkan Diri..

Coretan Gediks cikNinie pada Friday, March 18, 2011
Dinner PPIP..
PPIP-Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan..
dalam bahase Omputehnye,School of Education..
.
.
Mule-mule aku masuk u ni,aku bengang jugak..
ape pasal la letak name fakulti yang pelik-pelik..
pusat pengajian la..apelaa..
tapi lame-lame aku rase unik jugak..
lagi-lagi School tu..aku rase mude..
macam bersekolah lagi rasenye..hehehehe..
.
.
.
Tema,Man in Black Women in White..
tapi,ade kitorang Kesah???
mane aku nak curik pakaian semua wane puteh..??
malas dohhh..bajet lari pulak tu..
kang aku pakai telekung je kang..
tak pun kain kapan..mesti smart gile kan..Kuikuikui~
.
.
Mule-mule aku dah putus ase..
malas la nak join..
member-member aku pon taknak join..
Yelaa..biasa la bro..hujung-hujung semester macam ni,
'kredit' dalam wallet ni tinggal singgit dua je..
buat topap pun tak pasti lepas ke tak..
makan pun mintak ehsan orang lalu lalang..tu yang kurus ni..
kurus ke??
okeh!
aku menipu!
mestilah tak..
*cerite gebang cam haramm~
.
.
Ok..
Dipendekkan cerita,kami jadi pergi dinner tu..
disebabkan unsur pakse-memakse..
*siap pisau di leher..
.
.
Malam tu..aku dan 4 lagi kawan aku mula la sebok untuk bersiap-siap.
Kononnye alang-alang boleh cun-cun,Biaq perabesss cunnn~
hahahaha!
Member baek aku,Anyoh yang telah mencantekkan kitorang..
kitorang ni tinggal pakai baju je,pastu tunjuk muke depan dia..
Dia la yang berusaha dalam menyiapkan kitorang..
Mekap-mekap segala dia yang buat..
Dia jadikan kitorang lain daripada biasa..
Tapi,dia simple je..Aku agak terkilan ar..
Hurmm~ Thanks Anyoh!
*Lenkali kau kene lebih vogue ok!
.
.
Kitorang pon telah pergi ke Dinner itu..
..
Wahhh! Dinner itu sangat meriah..
Aku sangat enjoy..
.
.
Serius! Aku tipu!
.
.
Dinner itu bapak bosan!
.
.
Tapi,persembahan boleh bla lagi ar..
So,pengubat hati sikit ar..
sikit je ar!
sikit!
.
.
Tapi,bosan ke tak bosan ke..
kitorang buat hal kitorang..
kitorang hepi ambik gambo bersama..
.
.
^_^
Aku dan Anyoh!

Aku ngan Ding..

Sesi gedik~

Dengan kekaseh..
.
.
Kekaseh orang lain..aku pinjam..
Lalalalalaa~

Kempiskan perotttt!!!

Simple kan kitorang?? 
.
.
Tak ikut tema! huahuahua!

aku mane la reti posing-posing ni..

Kitorang berlima..Ni la adek beradek aku kat sini..
.
.
Yg berdiri dari kanan,Miza & Jidot..
Sebelah kiri aku,Anyoh & Ding di sebelah kanan.



.
.
.
Ok!

Sekian!


p/s:: Aku cume jujur..Dinner yg bosan!! huahuahua!!
Tapi,aku hargai usaha para AJK Dinner..Diorang dah berusaha menghiburkan semua.
Cume,ade yang kurang sikit kot..
Takpe-takpe..lenkali kite buat lagi ye..
Aku pun boleh tolong~ tolong Menyemakkk!! kuikuikui~


0 org shomel komen post cikNinie:

Post a Comment

 

Pondok cikNinie Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review