Thursday 24 March 2011

Dinner Lagik!! Simple je..Aku kan Pemalu..*cam geli je..

Coretan Gediks cikNinie pada Thursday, March 24, 2011
Okeh..
Disebabkan aku tak boleh tidur sebab kene siapkan esaimen,
baik aku lepak kat sini sambil menjogging-joggingkan jari gendut aku..
*mungkin esok boleh ramping.. 
.
.
ok! 
aku mmg suke berangan!
=_="
.
.
Actually malam ni aku ade dinner..
Dinner Permas USM..
Permas?? apekah?? Geng Emas sejengkal ke??
AiyakKk! bukan laa...
ni Persatuan Anak-anak Selangor..
Aku kan,anak jati Selangor..idup Jowo!!
Tema malam ni Kuning & Hitam..
Ala2 Royal Gala gituu..
Tapi,ramai yang tak ikut tema..
AiyakK..
Tak aci la u Olls..
Mencik Mak nokkk! 
.
.
.
ok-ok!
Dinner malam ini menghiburkan mak nokkk!!
Mule-mule mcm suram..
aku pelik jugak..
ni dinner ke kenduri tahlil..
macam tak ade beza..
haisyhhh~
.
.
Tapi..
lame kelamean mood berubah menjadi bagusssss~!!
huhu..
Aku siap main rebut kerusi..
*kalau korang nak tau,aku memang juara rebut kerusi sejak sekolah rendah!!
ekekekeke..
Siyes dohhh! aku tak tipuuu~
ok-ok..
kalah tu ade la..tapi banyak menang..
ehehehe..
.
.
So! aku dikehendaki menyanyi!
Cehhh~ Aku menang pon kene denda??
Tapi Takpe! karok free..xpayah bayar singgit..ekekeke..
siap dorang panggil aku 'Aisyah'(penyanyi tu)
cehh~ taulah Aisyah dah debab macam aku..
kureng btol..
.
.
Anyoh pun nyanyi..
puas hati aku member-member aku enjoy gak malam ni.. ^_^
.
.
Aku dapat hadiahh!!
Oyeh2!!
Wahhhhhhhhhhh~!! dapat bajuuuu Permass!!
erksS!! kegembiraan aku terbantut!
Cissssss!! saiz M..okeh! diet~
.
.
Makan ok..
Dessert ok..
Hurmm..nak kate gembira sangat xdelah jugak..
tapi enjoy!! ^__^

ok..mule-mule muke kitorang mcm ni..

pastu berubah jadik camni..hehe..

aku dan ding

wan maimunah versi mude(tot) dan anyoh



dan..aku selitkan dessert kitorang..
pic makanan xsempat ambik..dah termelantak dulu..hehehe..
persembahkan..Banana Split..
*teringat adek aku,Nuek..dia gile dessert ni.. ^__^

Yummyyy!!
.
.
.
.
ok! 

Sekian!

p/s:: gambar-gambar dicilok dari album member aku..Aku pakai fon 3310 je..xde kamera..
btw,Tahniah to Permas USM..Jatuh Bangun Permas di Tangan Kita! Oyehh! ^_^





0 org shomel komen post cikNinie:

Post a Comment

 

Pondok cikNinie Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review