Monday 18 April 2011

Dia Delete Aku Delete..

Coretan Gediks cikNinie pada Monday, April 18, 2011
Alhamdulillah..
Dia dah delete Entri Dia..
So,Aku Pon dah DELETE Entri aku..
..
.
.
AKu harap Dia sedar kesilapan Dia..
.
.
Aku paham..manusia tidak pernah lepas daripada melakukan kesalahan..
Aku harap kawan-kawan lain janganlah terlalu marah sehingga menyebabkan perkara yang tidak diingini berlaku...
Ambil yang keruh,buang yang jernih..
Setiap kesilapan masih boleh diperbaiki..bagilah peluang kepadanya jika dia mengaku kesilapannya..

Weyh,kalau ko bace entri aku ni,
aku ucapkan TAHNIAH kepada ko!! 
sebab ko lakukan perkara yang betul..iaitu,
MenDELETE Entri pekejadah ko tu..hihihihihi

Akhir kata, ingatlah..
*pesanan untuk aku sendiri jugak ni..
"Kita Sentiasa Muda untuk Melakukan Dosa,Namun Tidak Pernah Tua untuk Bertaubat"
.
.
.
^_^ 

ok! sekian!


0 org shomel komen post cikNinie:

Post a Comment

 

Pondok cikNinie Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review