Tuesday, 12 April 2011

Jejaka Kacak Idaman Hati yang Aku Rindui Selalu!!

Coretan Gediks cikNinie pada Tuesday, April 12, 2011
Ape kate korang : 
Assalamualaikum..
.
.
AuCakK!..
.
.
Merindui mereka adalah sangat perit untuk aku der..
adoii..
Terkenang wajahnya yang kacak,gigi yang puteh,senyuman yang menawan..
Sesungguhnya aku rindui mereka sesangat!!
T__T

Mereka ialah adek-adek sedara aku..
Diorang ni anak-anak kepada pakcik-pakcik aku..
Aku tak nak bebel banyak..
Aku nak menatap muke dorang lame-lame!!

AMIR ADDIN..


sumpah kau sangat comel amer oi!!
T__T
Rindu tahap gabann!!

Aku dah lama tak jumpa Emsem Boy ni..
Pic ni pun aku dapat daripada Makcik dia..

*credit to Farah Aimi!! ^_^

siyes kau Emsem gile!!

ni pulak, ADIL HAKIMI..
Abang kepada Amir Addin..

*comel kan kakak sedara dia?? huahuahuahua!!

Mandi buihhhh!!

*18sg!
.
.
Tetiba aku terjumpa gambar-gambar seterusnya dari Belog Adek Aku..
Aku pun ade time ni..

Kitorang tengah lepak-lepak tengok tv dalam bilik Mak Cantek aku..
Sambil-sambil menjaga si Adil ni laa..
Bile sedar si Adil ni takde,gelabah ar kitorang carik..
Bukak-bukak pintu bilik air,
Tup-tup!
si Adil sedang khusyuk mencelup-celup baju kurung Mak Cantek aku!!
alamakkkk!!
celup kat mane??
di celup kat JAMBAN dudukkk!!!
=_="
.
.
Sebagai hukuman!!

Adil!! Cuci baju tu balikkk!!!

hah! ni la hukumannye,basuh! basuh!

amboi-amboi..
gembira pulak kau ek..

*comel!

Jamban belakang tu?? 
=_="

eceh-ceh..sempat jeling kamera ek..

Cak! bahhh~ Cak! bahhh~ 

"spentot ni pun kene basuh ke??"
adesss..takpayah buat muka simpati!
basuh jugak! kui3~

Last sekali,kitorang pulak rendam Adil~!! huhuhu

Hah~!!
ni pulak her0-hero merangkap senior si Adil & si Amir..

Ahmadinejad- si Abang..
AhmadDarius-si Botak..

Serius..rindu mereka!! 
T__T


Aku dipenuhi rase rindu je ni..
adessss..

ok!

Sekian!

0 org shomel komen post cikNinie:

Post a Comment

 

Pondok cikNinie Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review