Thursday, 7 April 2011

Rindu Mak Cantek!

Coretan Gediks cikNinie pada Thursday, April 07, 2011
Ape kate korang : 
Assalamualaikum..
.
.
2 APRIL 2011
.
.
Tarikh kelahiran Bonda tercintaku..
.
.
Mak Cantek,
Terime Kaseh..Cinta Mak sangat-sangat!!
.
.
Maktok,
Terime Kaseh sebab selamat melahirkan Mak Cantek wany di tarikh ini..


Rindu Mak Cantek aku sangat-sangat..
Aku tak sabar nak habis exam..

Kadang-kadang orang kata aku mengada-ngada..
ada yang tanya,aku ni anak bongsu ke?
Hurmm,
Aku ni bukan anak bongsu..
Tapi aku memang TAK pernah berjauhan dengan Mak Cantek & Abah Kacak Aku sejak lahir,so jangan salahkan aku bila aku jadi macam ni..

Awal-awal dulu time masuk u ni kan,
Aku memang mempunyai hidup yang tidak tenteram..
Mak Cantek & Abah Kacak aku jauh dari aku!!
Uwaaaaa!!
T___T
rasa nak memberontak,lari dari penang pun ade..
Adesss..
Aku tak bersalah,aku cuma.....
ermmm..tak ade apa-apa laa..

Tapi Sekarang,
Aku dah ok!
Cume,bile saat aku rindu dua insan ini,
Aku memang tak dapat menahan sebak..
Sesungguhnya aku rindu mereka..
hurmm..

:'(

ok~

Sekian..

p/s:: hargai mereka selagi mereka masih hidup..cintai mereka,kasihi mereka.. Niatkan di hati,aku akan menjaga mereka sehingga akhir hayat mereka & akhir hayat aku!

2 org shomel komen post cikNinie:

sayeJAJA said...

happy belated besdei makcikk! ^___^. semoga panjang umur sihat selalu dan dimurahkan rezeki :)

cikNinie said...

time kaseh Jaja! *wakilkan makcik..ekekekeke..

Post a Comment

 

Pondok cikNinie Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review