Sunday, 3 April 2011

Ketakutan yg Sungguh TAK PATUT!!

Coretan Gediks cikNinie pada Sunday, April 03, 2011
Ape kate korang : 
Assalamualaikum..
.
.
AuCakK!
.
.
Woah!
Ketakutan yang tak patut..
Agak-agak korang ape maksud aku sebenarnye??
Hah..pikir-pikir..
.
.
Hahhh!!
Betul tuuuuuu!!
Takut dengan sesuatu yang tidak layak ditakuti kot..
huhuhuhu..
yelaa,sememangnya kite ni sebagai org Muslim pun xsepatutnye takut selain daripada Allah kan?
.
.
Maksud aku,ketakutan campur kegelian tahap cipan terhadap sesuatu..
oklah..
Aku tau korang pun mesti ade yang macam aku kan??
.
.
Hehehe..
Ni la antara yang aku takuti..
Jeng! Jeng! Jeng!
.
.
1) Ular tipu!

-uwaaaaaa!! sumpah aku takut gile ngan menatang babun ni! arghhh! menci mak nokkk! hei! geli kot..getah macam tu..pastu macam ular betul..ular betul? kompom aku takut jugak..tapi ular tipu ni aku benci!! arghhh! rase nak menyumpah-nyumpah org yang baling kat aku menatang babun ni! demm! 

geli-geli! aku nak google gambar natang ni pun aku ngeri weyhhh!!! cissss! banyak pic yang menakutkan! T__T ni je pic yang mampu aku ambek..
=_="

2) Kerengga

-cisss! memangla serangga ni kecik je..tapi natang ni suke cubet orang! adOiii..saket kot! kulit aku ni sensitip sikit,gatal sikit je pun mule la nak berbirat..aiyakKk! saket laa..Kalau nampak aku loncat-loncat bawah pokok tu maknenye aku diserang kerengga la tu.. 
=_="
tgk tu! slumber kodok je geget-geget! saket tauuu!! 
T__T


3) Cubitan

-Hei! meh aku cubet kau..saket tau tak?? Ade org penah cakap,org gemuks ni saket kalau kene cubet.. Iye ke?? Ok! AKu mengaku..iyeeee!!! saket weyhhh!! Aku tak suke gile..aku rase nak sepak-sepak je orang yang cubet aku...gondorowo btol! cubet pipi pun saket tau tak?? Ape korang ingat aku ternak pipi ni untuk dicubet-cubet ke?? ini untuk anak-anak aku cium-cium ar..*ciss! gatai noh ninie oiii...hehehe



4) Dengar suara Abah Kacak bile berjauhan..

-Siyes weyhh~ bile dah jauh macam ni..aku dengar suara Abah Kacak je kan,kompom mata aku berair..adesss..kantoi ar macam ni..hilang kemachoan aku..kuikuikui~ Kalau dengar suara Mak Cantek,kadang-kadang je..tapi suara Abah Kacak selalu buat aku tacing..adesss..agaknya nada suara dorang tu lain sikit kot..mungkin-mungkin..



banyak lagi ketakutan yang TAK patut aku ni..tapi xnaklah tunjuk kelemahan aku banyak-banyak..
hilang kemachoan aku ni der..so,ni pun cukup la..huhuhuhu..

ok!

Sekian!

p/s:: Apa pun,Aku mesti dapat hilangkan ketakutan Tak Patut Aku ni..
Aku Try!!
Bolehkah Aku?????? =_="

0 org shomel komen post cikNinie:

Post a Comment

 

Pondok cikNinie Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review