Thursday, 21 March 2013

SPM..6 Tahun Dah Berlalu..

Coretan Gediks cikNinie pada Thursday, March 21, 2013
Ape kate korang : 
SPM

Tahun 2007 adalah tahun aku ambik SPM ni..
Fuhhh...banyak memori pahit manis tawar masam masin waktu ni..
Banyak yang memberi seribu gelak tawa, air mata , air liur dan macam macam lagi..

Aku nak bercerita tapi nanti tak siap pulak esaimen aku..
Hah! nampak tak kat situ? memang panjang cerita nya tau...
Takpelah..aku letak gambar je la...nanti free free aku topap cerita aku ni...
Kate orang 1 gambar memberi beribu makna kan?
So..huraikanlah makne makne daripada gambar gambar aku ni..huhuhu
Aku la ni... =_="

Geng Siku Lipat..Style kan name geng kitorang? :D


Pelajar yang amek subjek SPN (KH)



Aku dapat no 3 melukis???

Mak aku pon boleh terkejut! Tangan tak seni kot..hahaha..
Alhamdulillah rezeki...huhuhu
.
.
.
.
Buat mase ni,ni je la gambar yang aku boleh selitkan...

Rindu kawan kawan..

Semoga kita boleh berjumpe lagi!

^__^


0 org shomel komen post cikNinie:

Post a Comment

 

Pondok cikNinie Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review