Thursday 14 March 2013

Sem 6 di USM

Coretan Gediks cikNinie pada Thursday, March 14, 2013
Pfttttt~!!
Ini yang aku boleh cakapkan selepas berzaman aku tak menulis..
Ekceli aku memang tak menulis ye..aku menaip! :p 
Penuh dah bahagian Draf aku..banyak penulisan yang aku tak publish..asyik terhenti tengah jalan..Aku harap yang ni pun takdelah terhenti tengah jalan ye..huhu

Sem ni merupakan sem ke-2 untuk Sidang ke 3..Maknenye aku dah 3 tahun menuntut kat sekolah pondok ni..Sekolah pondok mane?? Laaa..sekolah pondok mane lagi kat Penang ni...USM la punn! haha..
Ade lagi setahun untuk aku menuntut kat sekolah ni.. *insyaAllah tak repeat ye..
Family aku dah bising dah,apsal aku belajo lame sangat..tak habes-habes..Salah aku ke kalau tak habes-habes? Salah orang atas la buat kos pendidikan sampai 4 tahun..wahahaha..ampunnn! gurauan ye encekk...takde niat serius pun..kihkihkih..


Ok..Sekarang dah sebulan untuk sem baru ni...
Disebabkan kelas aku ni 2 hari je seminggu,dah 2 kali aku balek rumah...
Bestnyeeeeeeeeeeee!!!
Memanglaa..aku balek pun sebab kawan-kawan aku keje part time..

Mak Chantek aku pun belikan tiket balik setiap minggu...

Minggu lepas aku dah balek,sekarang ni aku tengah hitung jam untuk balek lagi!

HAHAHA!
Esaimen berlambak..terpakse la buat kat rumah..

Aku pun malas taip panjang-panjang...nanti aku update lagi ye..
Adiosss! 


0 org shomel komen post cikNinie:

Post a Comment

 

Pondok cikNinie Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review