Saturday 13 October 2012

Keliru

Coretan Gediks cikNinie pada Saturday, October 13, 2012
Aku ni manusia biasa..yang bisa mengalirkan air mata tanpa sebab munasabah..
Cinta dan sayang memberi seribu perasaan kepada aku.. Sedih,gembira,keliru..
Tapi ketika ini,aku keliru..aku keliru dengan perasaan aku sendiri..

Hati aku banyak kali disakiti..didustai...sehingga aku merasakan,adakah diri aku ini tidak layak dicintai atau disayangi..



Hati lelaki,macam mane aku nak tau kalau benar-benar dia sayang aku ye??
Di mulut kata sayang,tapi hatinya?? 
Aku sebenarnya muak dengan kata sayang..tapi hakikatnya??


Jangan bilang sayang kalau hanya sekadar dibibir tapi bukan di hati..


0 org shomel komen post cikNinie:

Post a Comment

 

Pondok cikNinie Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review