Wednesday 19 October 2011

Shooting~!! wahh! retisss siott!!

Coretan Gediks cikNinie pada Wednesday, October 19, 2011
Assalamualaikum..
.
.
.
Hye!!
Fuhhh...hari ni memang aku lega ar..
sebab shooting kitorang dah selesai..hanya perlu tunggu ditonton je..
Lepas deepavali ni,keluar tv la..huhuhu...
..
.
.
.
Shooting ape??
aku kan retiss..opcos la filem berjuta-juta..HAHA!
demm! rase bersalah pulak menipu...hahahaa..

Actually,hari ni,aku dengan member-member aku buat rakaman microteaching untuk subjek PGT..
Aku,Ding,Maknga,Anyoh & Jidot tak lupe jugak Akim...
Brian ngan Jali tolong gak..Tenkiu Jali! Tenkiu Brian! :)

Alhamdulillah..semuanya berjalan lancar..

Gile ah! nak terkencing aku..gugup kann~ *retis baru,gugup laa..HAHA

Aku mengajar tentang lampu isyarat..
Waseyhh~!! terjadi lain daripada rancangan asal,tapi alhamdulillah ok gak..
member-member aku pun beri komitmen yang baik semasa jadik students aku.. :)

Aku malas nak taep panjang-panjang,kompom malas nak bace..hahaha

Gambar merungkaikan segalanya..hahaha..


Ni la persiapan untuk aku mengajar..simple je kan..huhuhu
Aku ada ajar menyanyi jugak..
Ehem2~ lupe ke? suara aku dengan Ct Nurhaliza kan ala-ala je..
Ct paling sedap,aku paling hancur! 
hahahaha~


Ni la bahan yang aku sediakan untuk mengajar..
ok fine! 
AKu memang tak pandai lukis sejak azali.. =_="

*ehem2~ pesbuk itu ada di mana-mana.. :p


Tengok ni,hasil kertas-kertas lebih dan terbuang,terjadilah rumah & pokok yang pelik..huhuhu 
XD

Kalau perasan,aku tampal 2 menatang ni kat papan puteh.. 
bersebelahan jalan raya.. :)



Maknga,Jidot,Ding & ANyoh sedia utk menjadi student aku.. :)


Maknga~ <3


Sekarang ni,turn aku pulak jadi student Anyoh!


Diorang pun macam aku,pantang nampak kamera! huhuhu


Alhamdulillah..semuanya berjalan lancar hari ni..
dan hari ni merupakan hari yang sangat memenatkan..

Semoga esok menjadi lebih baek dari hari ini..

Actually ada gambar lagi yang aku nak masukkan,tapi line macam haremm~
Nak berpesbuk pun tunggu 2 tahun baru dapat bukak profile sendiri..
Demm gile ar..adoii..

Takpelah..nanti aku update lagi laa..

Kata pujangga hari ini,
Bak kata pensyarah aku, "Usah tertawakan impian orang lain. Manusia tanpa impian tidak memiliki apa-apa."

Renung-renungkan..

Assalamualaikum..

kbai! :)





0 org shomel komen post cikNinie:

Post a Comment

 

Pondok cikNinie Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review