Saturday, 15 October 2011

Gemok bukan penghalang untuk ber-SHAWL~!!!

Coretan Gediks cikNinie pada Saturday, October 15, 2011
Ape kate korang : 
Assalamualaikum..
Hye-hye ladies~!!

Aku nak buat entri banyak-banyak malam ni..hehehehe..
Pedulik apa aku kann..
hihihihi...

Hah..gemok bukan penghalang utk ber-shawl~!!
Sem ni je,aku tak pernah lagi pakai shawl..ntahla..rasa dah tua kot...
so,asyik la pakai tudung sarung..kuikuikui~

Tapi sebenarnya aku macam segan gak sebab badan aku dah naik sangat ni..
so,malas nak paki shawl..nanti bertambah bolat kelihatannya..

Tapi tetiba,aku nak keluar ngan member-member aku..
Tengok member aku pakai shawl macam cun aje kan..
Pastu Miza(member aku yang pakai shawl) paksa aku pakai shawl yang dia baru beli..
Perghhh!! berbangga aku sebab dia tak rasmikan lagi shawl santek dia tu..
Aku pulak yang merasmikan..hehehe..

Lilit punye lilit..memang bantai dan hentam keromo laaa..biaq pi laa..
Aku tak peduli..taram je laa..huhu..

Hasilnye pon menjadi seperti..............................jeng3x~
.
.
.
.
.
.
.
.
.





Cume aku ingatkan..
Kalau badan gendut macam aku ni,elakkan bershawl & berpashmina di tengahari bute,
BERPELUH weyhhh!!

AKu berani bershawl ni pun malam..so,takde la berpeluh sangat..
Panas kot kalau tengahari..
Nanti kite jugak tak selesa..
Kite ni boleh nak bergaya...
Asalkan selesa dan tidak menyakiti diri kite sendiri..huhuhu

Selamat bergaye kawan-kawan! ^_^

2 org shomel komen post cikNinie:

Shukri Mohd Ali said...

nak cuba jugak la shawl. hikhikhik :P

cikNinie said...

hahaha..hei,ladies je laaa..xyah nak cube sgt la kann..hahaha XD

Post a Comment

 

Pondok cikNinie Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review