Friday 11 November 2011

11.11.11 Tarikh yg BeautiPUL sangat!

Coretan Gediks cikNinie pada Friday, November 11, 2011
Assalamualaikum..

Hari ni hari Jumaat,11.11.11..
So beautipul kan tarikh hari ni..
very da like walaupun tarikh ni takde pape makne yang spesel pon pada aku..

Woahh! Kalau hari ni Jumaat,maksudnya lagi 2 hari aku dah kena balek Penang!
Arghhh!! Stress!

Stress sebab ape??

1) Esaimen!

Gile kau..esaimen melambak tapi jujur guwa cakap guwa baru buat sikit..wakakakak..demm! guwa yang bersalah! guwa terlalu leka dengan nikmat dunia! guwa asyik lalai dengan sepupu-sepupu guwa yang comel-comel dan lalai dengan tv yang tak berape nak besar kat rumah guwa ni..aduiii~

Asyik-asyik,takpelaaa..esok aku buat laa..takpelaaa,sebelum tidur nanti buatlaaa...tapi,haremmm! waseyhhh~ ni yang guwa nak menyesal tak sudah ni...Encek Esaimen,bila kite dating bersame,ko asyik buat aku blur & blank last-last tidur mati..(mencube untuk tolak kesalahan kat kertas) =_="


2) Barang-Barang bersepah!

Woahh!! mane barang-barang aku? waseyhhh! Kalau diikutkan,semua ada dalam bilik aku ni..tapi memang bersepah la..ala-ala kandang oink-oink! bersepahnye masyaAllah..apelah nak jadi dengan ko ni ninie oii..ehemm! bersepah barang belajar je pun,ok la tuuu..haha..erkss! tapi sekarang,mane semua barang aku??! Adoiii..nak balek penang dah ni,nak cari barang lagi..wadeyh-wadeyh~ Bibik yang kemas bilik,so aku dah tak tahu mane barang-barang aku diletakkan..aiyakKk! harus mencari dengan sepenuh hati ni... =_="

3) Tak tahu bile balek lagi lepas ni!

Siyes~ cuti dah abes..paling cepat pun bulan 1 nanti baru ada cuti..
maknanya 2 bulan tak balek rumah?? uwaaaaaaa!! guwa ni muke je legend,tapi hati guwa kiut tau..guwa kalau boleh nak balek  tiap-tiap minggu.. Biarlah Mak Cantek & Abah Kacak guwa bosan pun,ade guwa kesah? cak-cak! hahaha.. tapi My Parents suka aku balek..huhuhu~ *muke yakin! ^_^
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tapi,aku suka je nak balek Penang..sebab kat Penang ade Encek Inspirasi..wakakakak!

Sape Encek Inspirasi? Nanti aku buat entri pasal Encek Inspirasi..aww~ like sangat! hahahhaa..
.

.
.
.
.
Yeah! Tarikh ini,11.11.11 jugak ialah tarikh  Mak Cantek dan Abah Kacak balek dari Solo,Indonesia hari ni..Semoga perjalanan mereka lancar dan selamat pulang ke rumah..amin..
Huntonggla adek aku,Dayah dapat ikut..Nasib baik aku takde passport,kalau tak Mak Cantek nak bookingkan untuk aku jugak sebab Mak Cantek tak tahu aku cuti minggu ni...huhu..See! Mak Cantek sayang aku..hahahaha *bongkak cam haremmm haha
.
.
.
.
.
.



Ok..Mak Cantek posing muka baekk punye..hehehe..
Guwa tetibe nampak kurus,sebab nampak kepala je! hahaha
Luv both of them! <3


ok laa..entri pendek je..

Aku ni esaimen tak siap,entri belog mane boleh panjang-panjang..
Nanti Encek Esaimen marah..hehe..

kbai!





kakinota: tarikh kawen? guwa dah terlepas 11.11.11...guwa nak 12.12.12 la..kuikuikuikui..
*gatai!

0 org shomel komen post cikNinie:

Post a Comment

 

Pondok cikNinie Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review