Friday, 12 April 2013

E-Day My Big Brother!

Coretan Gediks cikNinie pada Friday, April 12, 2013
Ape kate korang : 
Alhamdulillah..
Ahad lepas selesai majlis pertunangan Abang Gediks aku..
Comey cantek my bakal kakak ipar..

Tak sabar nak tambah kakak..huhu

Semoga pertunangan ini berkekalan ke jinjang pelamin seterusnya bahagia ke anak cucu cicit piut siut dunia akhirat ye Abang.. :)

Nak story mory sikit la pasal pakaian aku hari tu..
Aduyaiii..segan jugak sebab nampak macam glemer bebenoww kak tonnnn ni kann~
Sampai bibik-bibik aku masing-masing keluar fon ambik gambar aku..
Perghh! memang rase macam artis kat red carpet kejap la...
-_-" bukan poyo dohh..perasaan je...kuikuikui

Ekceli tu baju Mak Cantek..
Mak Cantek beli kat Jakarta atas 'hasutan' Kakak Gebu aku tu...
Dah balek Msia tetibe taknak pakai sebab segan & tak berani nak gojes sangat..
Kakak Gebu aku nak pakai baju tu tapi maaf,u tak cukup tinggi Kakak..huhu
Sebab tu la Mak Cantek memakse dan mengarahkan untuk aku memakai baju tu..
Aku ni anak yang baek..ikut je laaa.. :)

Tapi ok je..
Dapat jugak aku merase jadik retis!
Walaupun dalam kalangan bibik-bibik je..hihihi

Ok lahh..ni la keadaan hari tu...Biru sangat uollsss~
Meriah keluarge cikNinie kann..
Meh..join da club...weeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaa!!











































































Itu Atok saye yang EMsem!

:D

Ok laa..Seribu cerita dari gambar yang tersedia..

Kbai!

Salam

0 org shomel komen post cikNinie:

Post a Comment

 

Pondok cikNinie Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review